Autoglas
AUTOKUĆA AUTO MALL OSIJEK IMA ODGOVOR

Znanje i kvaliteta bitni za poslovanje u vrijeme krize
Objavljeno 10. studenog, 2020.

Pandemija koronavirusa svima je nanijela štete, a pogotovo autoindustriji. No pokazalo se kako kombinacija kvalitete, predanog stručnog rada, promišljanja i poslovne kreacije može biti učinkovita, a poslovni se rezultati mogu i poboljšati. Upravo to dogodilo se u osječkoj autokući Auto Mall, gdje su dobro odgovorili na prvu proljetnu krizu, ali se studiozno pripremaju i za nešto lakši oblik zaključavanja koji prijeti ovih dana.

- Prvu krizu na proljeće smo pobijedili, a od svibnja do kraja ljeta smo odlično poslovali. Već se sredinom listopada osjetilo kako se približava novi svojevrsni lockdown, možda i veći od onog prvog pa ćemo se i tome morati prilagoditi.

 

Problema će biti, sve se manje ljudi vozi jer mnogi rade od kuće, no uvjeren sam kako ćemo se uspjeti othrvati i ovome - kaže Mladen Pejičić, direktor Auto Malla. Početak 2020., kaže Pejičić, bio je odličan za Auto Mall, s rekordnim brojkama, a nakon zaključavanja u drugoj polovini ožujka i cijelom travnju, tržište se otvorilo od svibnja. "Zbog kvalitetne pripreme poslovni rezultati u lipnju, ali i ostalim ljetnim mjesecima bili su odlični, prava renesansa, puno bolji od istog razdoblja 2019. Prodaja Kije je išla uistinu odlično, servis je radio non-stop", kaže Pejičić dodajući kako se tržište ove godine - izokrenulo.

- Ove godine su čudni trendovi, prodajemo više novih automobila nego 2019., a zbog lošije prodaje rent-a-car kompanija, jer sezone praktično nije bilo, ova je godina ostala bez tzv. godišnjaka. Tisuće auta koje su naručile rent-a-car kompanije vraćene su ili nepreuzete. Vozila su dovožena na šleperima i vlakovima, a onda je velik broj njih prisilno vraćan na neka druga tržišta - kaže Pejičić.

Auto Mall nudi kompletnu gamu Kia vozila. Kia je na krilima dobrih proizvoda i dobre akcije krenula snažno nakon izlaska iz proljetnog lockdowna, i to je tržište prepoznalo. Kia je, kaže Pejičić, okrenuta fizičkim osobama, i to se u ovo vrijeme pokazalo kao dobar adut, što je dalo najbolji prodajni rezultat Kije do sada. Najprodavaniji model je Kia Stonic, a odlične prodajne rezultate bilježe i Kia Rio, Sportage i XCeed. “Na sva Kijina vozila imamo i sedmogodišnje jamstvo, a tu je i vrhunski servis sa školovanim kadrom, specijalnim alatima, limarijom te odjel za vulkanizaciju i hotel za gume - sve ono što jedan moderan europski servis treba imati”, zaključuje Pejičić.
Milan Bugarić

Najčitanije iz rubrike