Autoglas
OPEL STVARANJE AUTOMOBILA BUDUĆNOSTI

Karta za budućnost, stigla je nova Mokka
Objavljeno 27. listopada, 2020.
Opelov hit pokazuje kako će izgledati budućnost tvornice automobila s novim logom i potpuno digitaliziranim kokpitom

Novo lice najznačajnija je karika u stvaranju auta budućnosti iz Opela. Redizajnirani znak „munje“, zaštitnog znaka ove marke i oznaka modela na stražnjoj „haubi“ još su do sada neviđeni detalji, a prednja maska evocira slavnu Opel Mantu. No pravu novost predstavlja mnoštvo tehnike pokazane u Mokki, a tu prednjači potpuno novi dizajn interijera.

Predstavljeni novitet ima prvi put kod ovog proizvođača ugrađen potpuno digitalizirani kokpit nazvan „Pure Panel“, a najveća je značajka ovog Opelova modela da, poput nove Corse, već od početka, osim s klasičnim benzinskim i dizelskim motorima, dolazi i s isključivo električnim pogonom. Kratki prevjesi i široki stav tipični su za izgled kompaktnog peterosjeda dugog 4,15 metara. Opel Vizor u jedan element povezuje masku vozila, LED farove i novodizajnirani amblem munje. Ime modela prvi se put pojavljuje u središtu vrata prtljažnika s posebno dizajniranim fontom koji oblikuje riječ “Mokka” na tehnički, fluidan, gotovo živahan način. Interijer također odražava jasnu filozofiju.

Detoksikacija
Nova Opelova prednja armatura Pure Panel integrira dva širokozaslonska zaslona i usredotočuje se na najvažnije: veliki odmak od klasičnih kokpita preopterećenih informacijama i kontrolama. Pure Panel jedinstveno je jasnog dizajna. Precizno je strukturiran i na prvi pogled razumljiv.

Opelovi dizajneri pridavali su veliku važnost digitalnoj detoksikaciji. Kako bi izbjegli ometanje vozača, osigurali su intuitivan rad sustava. Gumbi i dalje kontroliraju najvažnije funkcije, ali bez potrebe za navigacijom kroz podizbornike. Živahni, ali ekonomični benzinski i dizelski motori nude snagu od 74kW (100 KS) do 96kW (130 KS). Umjerena potrošnja goriva i superiorne performanse karakteristične su za sve pogonske sklopove, a preliminarna kombinirana potrošnja goriva NEDC2 je 4,8-3,8 l/100 km, uz emisiju od 111-100 g CO2/km. Motori se isporučuju s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ili automatskim osmobrzinskim automatikom s polugama za izmjenu brzina.

Struja, benzin ili dizel
Električna Mokka-e ima elektromotor od 100 kW (136 KS) i 260 Nm momenta koji je odmah dostupan. Vozači mogu birati između tri načina vožnje – Normal, Eco i Sport. S baterijom od 50 kWh ima električni domet do 324 kilometara prema WLTP protokolu. Za bateriju Opel daje jamstvo od osam godina, odnosno 160.000 kilometara. Naravno, uz automobil je dostupna sva sila sustava sigurnosti i asistencije, kao i IntelliLux LED matrix svjetla. Cijene za modele s klasičnim motorima kreću od 135.000 kn naviše, koliko stoji Mokka Edition s 1.2-litrenim 3-cilindričnim motorom od 100 KS. Boje dizela brani 1.5-litreni motor sa 110 KS. Mokka-e stoji sasvim razumnih 231.300 kuna, a ako i nagodinu poticaji budu poput ovogodišnjih, tad bi Opelov „strujić“ došao 161.300 kuna do registracije.

Osim toga Mokka-e ima nekoliko korisnih stavki opreme više od svoje braće s klasičnim motorom. Najvažnije su automatska klima keyless sustav. Zanimljivo, atraktivno i začudo, uopće ne preskupo. No, iako su performanse i cijene poznate, a knjige narudžbi otvorene, Mokka će se u Opelovim salonima naći tek u veljači iduće godine.

Mato Pavličević
KRENULI OD NULE
S novim smo modelom naizgled ponovno osmislili Opel, krenuvši od nule. Cijeli je tim radio s neviđenom strašću i golemom predanošću na uvođenju Opela u fantastičnu i uzbudljivu budućnost. Nova Mokka dostupna je u benzinskoj, dizelskoj i električnoj verziji, rekao je glavni izvršni direktor Opela Michael Lohscheller. Igor Dečak, pjevač grupe Vatra, kaže kako je vozio i staru Mokku. “Ovo je vizualno potpuno novi auto, pravi space shuttle”, nije skrivao oduševljenje automobilom Ivan Dečak, koji je Opelov ambasador za Hrvatsku.
100

kW snage je elektromotor električne Opel Mokke
231

tisuću kuna cijena je, bez poticaja, električne Mokke
Novost je mnoštvo tehnike pokazane u Mokki, a tu prednjači potpuno novi dizajn interijera
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

DOMAĆA PREMIJERA: DACIA

Sandero i Stepway za dvije su klase bolji

2

RENAULT ŽELI UŠTEDJETI 500 MILIJUNA EURA

Legendarni Renault 5 bit će elektromobil

3

NAKON GODINA RADA

Prvi serijski C_Two uskoro bi mogao pojuriti po cesti!